Serviceaftale Hjertestarter

1.475,00 kr. Inkl. moms

Det er naturligvis livsvigtigt at hjertestarteren serviceres regelmæssigt. Det kan være et spørgsmål om liv eller død når førstehjælperen når frem til hjertestarteren og konstaterer at hjertestarteren mangler strøm eller elektroderne er udløbet. En serviceaftale sikrer at hjertestarteren altid er klar til brug. Jeres virksomhed slipper for besværet med at kontrollere hjertestarteren, elektroder og batterier. Det giver tryghed i hverdagen og det redder liv.

Garanti for at hjertestarteren altid virker

Serviceaftalen omfatter:

  • 1 årligt tilsyn
  • Kontrol af hjertestarteren
  • Funktionskontrol og evt. opdatering af software
  • Kontrol af batterier
  • Kontrol af elektroder
  • Kontrol af evt. udendørs skab – varme og ventilation
  • Rengøring af hjertestarter og evt. udendørs skab

Udskiftning af elektroder og batterier:
Elektroder og batterier skiftes samtidig ved elektroders udløb, eller hvis hjertestarteren har været i brug. Dette er ikke inkluderet i serviceaftalen, og udgiften til elektroder og batterier faktureres efterfølgende til jeres virksomhed.

Serviceaftalen har en bindingsperiode på 5 år.

Serviceaftale Hjertestarter
1.475,00 kr. Inkl. moms